O sukcesie eventów biznesowych, bez względu na ich zasięg, charakter i ilość uczestników, decyduje wiele ściśle związanych ze sobą elementów. Ich dogłębna analiza, indywidualne dostosowanie i szczegółowa prezentacja pozwalają stworzyć optymalną propozycję współpracy. Stworzyliśmy autorski schemat działania, który określając zarówno nasz sposób pracy, doskonale precyzuje potrzeby i oczekiwania Klienta. Pozwala także na przedstawienie najlepszej, bo kompletnej oferty eventowej. Działamy według modelu:
Analiza Klienta
- charakterystyka działalności
- zapoznanie się z potrzebami i oczekiwaniami
- ścisłe określenie grupy dedykowanej
- określenie celu projektu
Koncepcja
- dopasowanie propozycji eventowej do charakteru spotkania
- wybór terminu, miejsca, propozycji animacji artystycznej, menu oraz dodatkowych atrakcji eventu
- przygotowanie szczegółowego scenariusza spotkania
- opracowanie projektów graficznych materiałów eventowych
- organizacja pozostałych działań logistycznych dotyczących bazy noclegowej, pracy recepcji, przygotowania konferencji prasowej, ewentualnych tłumaczeń symultanicznych
- przedstawienie szczegółowego kosztorysu wraz z określeniem wynagrodzenia agencji
Wykonanie
- opieka nad zaproszonymi gośćmi - aktualizacja baz danych, telemarketing, RSVP
- przygotowanie i obsługa narzędzia do rejestracji uczestników
- realizacje graficzne
- koordynacja pracy zaplecza technicznego, artystycznego, tłumaczeniowego, gastronomicznego i hotelowego
- obsługa sponsorów, prelegentów, gości zagranicznych, vipów
- zakończenie i podsumowanie eventu.